OSMANLI YAHUD�LER�
Cahiliye Toplumunda Y�NET�C� KARAKTER�
S�per G��l� Malzeme Elde Etme Yolunda Yeni Aray��lar: �r�mcek Ipe�i �reten Ke�iler

Etraf�n�zdaki Her�ey Gibi Asl�nda Siz de Molek�llerden Olu�uyorsunuz!
D�nyay� Kana Bulayan iki Siyasi G�c�n Benzerlikleri S�YON�ZM ve HA�LILAR
Bilimin Rotasi Do�ru �izilmelidir
DO�A ve TEKNOLOJ�

Kuran'da Kadina Verilen �nem
Kibris'ta D�n�m Noktasi
Atomdaki Tasar�m�n A�t��� Yeni Ufuk: �letken Plastikler
Ka��n�lmaz Ger�ekler Ya�l�l�k ve �l�m

www.harunyahya.org

Ara�t�rma'dan



Yery�z�ndeki K�t�l��� �rg�tleyenler


�Onlar yery�z�nde haks�z yere b�y�klendiler ve dediler ki: �Kuvvet bak�m�ndan bizden daha �st�n� kimmi�?� Onlar, ger�ekten kendilerini yaratan Allah�� g�rmediler mi? O, kuvvet bak�m�ndan kendilerinden daha �st�nd�r.� (Fussilet Suresi, 15)

Yery�z�nde K�t�l��� �rg�tleyenler, �eytan�n Dostlar�: KARA KLAN

Ya�ad���m�z d�nyada k���k ya da b�y�k her toplumun bar�� ve huzurunu tehdit eden �ok �nemli bir sorun var: Ahlaki dejenerasyon. Bir ba�ka deyi�le, insanlar�n iyi, do�ru, d�r�st, ba���lay�c�, adaletli, merhametli, namuslu olmak gibi ahlaki erdemleri terk etmeleri, "ahlakd���" olmay� kendilerine bir ya�am felsefesi haline getirmeleri. Temelinde bencillik, a�g�zl�l�k, ac�mas�zl�k, umursamazl�k gibi hastal�klar�n yatt��� bu sorunun nas�l ��z�lece�i ise, 21. y�zy�l�n asl�nda en �nemli meselelerinden birini olu�turuyor.

Asl�nda pek �ok insan -��z�m�n� bulamasa da- bu sorunun varl���n�n fark�nda. Hemen her �lkede ahlak�n �nemli bir kayna�� olarak g�r�len "aile de�erleri" savunulmakta ve dejenerasyondan en �ok etkilenen kesim olan gen�leri korumak amac�yla �e�itli giri�imlerde bulunulmaktad�r. E�itim projeleri, d�zenlenen seminerler, bizzat devlet eliyle ya da �e�itli sivil toplum kurulu�lar� vas�tas�yla ba�lat�lan kampanyalar bu ahlaki ��k���n �n�n� almay� hedeflemektedirler. Ancak bu giri�imler �o�u zaman kal�c� bir sonu� vermemekte, ahlaki ��k�� her ge�en g�n daha da b�y�k bir h�z kazanmaktad�r. ��nk� ��z�mler yanl�� yerlerde aranmakta, giri�imler k�s�r bir d�ng� i�inde kalmaktad�r.
Bu k�s�r d�ng�n�n en �nemli nedeni ahlaki dejenerasyonla m�cadele etmek ad�na yola ��kan ki�i ya da gruplar�n s�z konusu dejenerasyonu destekleyen ve y�nlendiren organize hareket hakk�nda ger�ek�i bir bilgiye sahip olmamalar�d�r. Ahlaki dejenerasyon �o�u ki�i taraf�ndan, toplumun i�inde bulundu�u k�t� ko�ullar�n do�al sonucu ortaya ��kan bir olgu olarak kabullenilmektedir. Bu kabul, do�ruluk pay� i�ermekle birlikte dejenerasyonun nedenleri ve ��z�mleri ile ilgili net bir tablo ortaya koyamamaktad�r. ��nk� bu yakla��mla �ok �nemli bir ger�ek g�z ard� edilmekte, toplumsal ��k�nt� kendi kendine ortaya ��kan bir durum gibi d���n�lmektedir. Oysa, d�nyan�n pek �ok �lkesinde ya�anan ahlaki dejenerasyon, son derece kapsaml� ve girift ili�kilerle kurulmu�, karanl�k ba�larla birbirine ba�lanm�� b�y�k bir "sosyal s�n�f" taraf�ndan bilin�li bir bi�imde desteklenmekte ve y�nlendirilmektedir. T�m propaganda ara�lar�n� yo�un bi�imde kullanan bu s�n�f, �zellikle din ahlak�n�n ya�anmad���, manevi de�erlerin zay�f oldu�u toplumlarda etkin olmakta ve hatta devlet kadrolar�na dahi s�zabilmektedir. (Baz� Latin Amerika �lkeleri bu durumun �arp�c� bir �rne�idir)


Bu b�y�k sosyal s�n�f, birbiriyle ��kar ili�kisi bulunan, her milletten, her dilden ve her meslekten y�zlerce hatta binlerce ki�iyi b�nyesinde bar�nd�rmaktad�r. Aralar�ndaki illegal veya ahlakd��� menfaat ili�kileri, dine ve dini de�erlere kar�� duyduklar� d��manl�k, payla�t�klar� sapk�n felsefe ve ya�am bi�imleri bu s�n�f�n ortak y�nlerinini olu�turur. Asl�nda bu b�y�k kitleyi d�nyan�n d�rt bir yan�na da��lm�� bir "klan"a benzetmek m�mk�nd�r. Tarihin ge�mi� d�nemlerinde ve halen baz� Afrika toplumlar�nda tek bir toteme ba�l� olan b�y�k insan gruplar�n� tan�mlamak i�in kullan�lan bu kavram, modern toplumlardaki ahlaki ��k���n �nc�l���n� yapan bu kitleyi de �ok iyi tan�mlamaktad�r.

Klan, s�zl�klerde "aralar�nda ya tek yanl� akrabal�k bulunan ya da mutlaka biyolojik anlamda bir kanda�l�k bulunmamakla birlikte, gruplar�n�n simgesi olarak kabul edilen tek bir toteme ba�l� ki�iler grubu" olarak tan�mlan�r. �zellikle Afrika k�tas�ndaki kabilelerin b�y�k �o�unlu�u klanlar halinde ya�arlar. �nl� antropolog ve sosyolog L. H. Morgan, Ancient Society (Eski Toplum) isimli eserinde "Klan ya�am�n�n �rne�ini, kavga ve kan davalar�nda, topra��n klanlar taraf�ndan payla��lmas�nda ve ortakla�a i�letilmesinde, klan �yelerinin ve �eflerinin birbirlerine kar�� ba�l�l�klar�nda buluyoruz." der. Yap�lan ara�t�rmalar her klan�n kendine �zg� kurallar� ve yasaklar� oldu�unu ortaya koymaktad�r. Frans�z tarih�i Georges Dum�zil totemler ve klanlar �zerine yazd��� bir makalesinde, her klan�n di�er klanlar taraf�ndan bilinmeyen �zel yasaklara sahip oldu�unu, baz�lar� i�in kutsal g�r�lenlerin di�erleri taraf�ndan de�ersiz g�r�ld���n� yazmaktad�r.

Klan�n en �nemli �zelli�i ise �yelerinin birbirlerine olan ba�l�l�klar�d�r. Klan �yeleri ayr� yerlerde ya�asalar bile, birbirlerine �ok g��l� ba�larla ba�l�d�rlar. Birlik ruhuna sahiptirler, aralar�nda sa�lam bir dayan��ma vard�r. Birbirlerini her �art alt�nda mutlaka korur ve savunurlar. Klan�n korunmas�n�n �nemi ise �u �ekilde tarif edilir: �... Ana ��e ki�i de�il, klan/kabiledir. Toprak, yiyecek, ticaret, tabu, hukuk, su kayna��, av alan� vs. de temel ��e klan/kabiledir... Kabilenin ba��nda b�y�k adam (Big Man) vard�r. Bu, kabilenin tecr�beli ki�isi, en iyi avc�s�, en iyi sava���s�d�r... S�z� dinlenir, sayg� duyulur, ancak kabile kararlar�n� kabile �yeleri ortakla�a verirler... D��tan gelen bir d��mana kar�� klanlar �abuk birle�ip topyek�n kar�� koyarlar... �

Bu makalede "Kara Klan" kavram�n� se�memizin amac� da, g�n�m�zde d�nya �zerindeki ahlaki dejenerasyonu organize eden ve adeta bir a� gibi t�m �lkeleri saran bir sosyal yap�y� tan�mlamakt�r. Bu yap� kendisini son derece modern gibi g�sterse de, ger�ekte tarihteki totemist klanlara benzer bir yap�lanma g�stermektedir. D�nya �zerindeki uyu�turucu trafi�ini y�neten, fuhu� �ebekelerini kontrol eden, ahlaks�zl���n reklam�n� yapan bu kara klan her t�rl� kirli i�in, pisli�in, sapk�nl���n arkas�nda yer almaktad�r. Medyadaki uzant�lar� sayesinde kendilerini halka farkl� �ekilde tan�tmakta, g�venlik birimlerindeki baz� uzant�lar� sayesinde bir t�r dokunulmazl�k elde etmekte, adli kadrolardaki uzant�lar�yla hukuku kendi lehlerinde kullanmay� ba�armaktad�rlar. �stelik kendilerine d��man olarak g�rd�klerine kar�� g��l� bir birlik olu�turmaktad�rlar. Klan�n en b�y�k d��man� ise bu karanl�k i�ler a��n� ortadan kald�rmak isteyen, g�zel ahlak�n, sevginin ve bar���n d�nya �zerinde hakim olmas� i�in �aba sa�layan ve insanlar� bu y�nde bilin�lendirmek i�in t�m varl���yla fikri m�cadele y�r�ten iman sahipleridir.

Unutulmamas� gereken bir di�er �nemli bilgi de, kara klan�n yak�n tarihlerde ortaya ��km�� bir yap� olmad���d�r. K�t�l��� �rg�tleyen, insanlar� inkara ve dejenerasyona y�nlendiren, yery�z�nde kar���kl�k ve anar�i ��karan, huzuru ve g�venli�i bozan klan tipi �rg�tlenme ve birlikler tarih boyunca var olmu�tur ve k�yamete kadar da var olacakt�r. �yi ile k�t�n�n m�cadelesi tarih boyunca s�regelmi�tir. Allah'�n dinini ve g�zel ahlak� anlatan her iman sahibinin kar��s�nda benzer bir g�ruh yer alm��, iman edenleri etkisiz hale getirmek, g�zel ahlak�n yay�lmas�n� �nlemek i�in m�cadele y�r�tm��t�r.

Bu, Allah��n Kuran�da bizlere bildirdi�i bir ger�ektir. Kuran'da "inkarc�lar�n �nde gelenleri" olarak tarif edilen kimselerle klan�n beynini olu�turan ki�ilere i�aret edilmektedir. (En do�rusunu Allah bilir.) Allah, En'am Suresi'nde "B�ylece Biz, her �lkenin �nde gelenlerini -orada hileli- d�zenler kursunlar diye- oran�n su�lu-g�nahkarlar� k�ld�k. Oysa onlar, hileli-d�zeni ancak kendilerine kurarlar da bunun �uuruna varmazlar." (En'am Suresi, 123) �eklinde buyurmaktad�r. Onlar� biraraya getiren g�c� ise Allah "� Ger�ekten �eytanlar, sizinle m�cadele etmeleri i�in kendi dostlar�na gizli-�a�r�larda bulunurlar..." (En'am Suresi, 121) ayetiyle bildirmi�tir. Kara klan� biraraya getiren, iman edenlere kar�� �rg�tleyen, onlar�n stratejilerini tayin edip belirleyen �eytand�r.

�eytan ve ona uyanlar ise sonunda mutlaka h�srana u�rayacaklard�r. Allah Kuran�da ��yle bildirmi�tir: ��nkar edenlere de ki: "Yak�nda yenilgiye u�rat�lacaks�n�z ve toplan�p cehenneme s�r�leceksiniz." Ne k�t� yatakt�r o.� (Al-i �mran Suresi, 12)

Kara Klan�n Ya�am Sahas�



�nsanlar aras�ndaki haks�zl�klar� "k���k bal�k, b�y�k bal��� yutar" telkiniyle makul ve do�al gibi g�steren yorumlar...
"Babana bile g�venme" ve "kimsenin g�z�n�n ya��na bakma" gibi telkinlerle, insanlar� ac�mas�z bir bireyselli�e iten s�zde "ak�l hocalar�"...

Dindar ve ahlakl� insanlar�; e�itimsiz, k�lt�rs�z, saf ve "geri kalm��" gibi tarif eden filmler, karikat�rler, reklamlar, medya tasvirleri...

E�er etraf�n�z� biraz dikkatli incelerseniz, bu gibi telkinlerin �ok yo�un ve sistemli bir bi�imde yap�ld���n� g�rebilirsiniz. D�nyan�n pek �ok �lkesinde; bas�n, televizyon, reklamc�l�k, sinema, edebiyat, mizah gibi k�lt�rel ara�larda, bu temalar �srarla ve hep ayn� mesajlarla i�lenir. Bu propagandan�n mimarlar�; dinin insanlara ��retti�i ger�ekleri ve ahlaki de�erleri k���msemeye, buna kar��l�k "ak�lc�l���n" s�zde inan�s�zl�k ve ahlaks�zl�k gerektirdi�i izlenimi vermeye �al���rlar. (Harun Yahya, Yeni Masonik D�zen)

Biliniz ki, bu global propaganda bir rastlant�lar zinciri de�ildir. Ard�nda, "kara klan" vard�r. Bu klan�n teorisyenleri, kurduklar� din ve ahlak d��� d�nyay� s�sl� g�stermek i�in hummal� bir faaliyet i�indedirler. �ncelikle Allah'a olan inanc� yok etmeye, insanlar� dinin ��retti�i de�erlerden uzakla�t�rmaya �al���rlar. Bir yandan da insanlar� fuhu� ya da e�cinsellik gibi g�nah ve sap�kl�klara �zendirmeye, bunlar�n do�al, me�ru ve hatta makbul g�r�ld��� bir sosyal ortam olu�turmaya �al���rlar. Bu sosyal ortam, onlar�n, kurmu� olduklar� kirli d�nyay� alabildi�ine ya�amak i�in ihtiya� duyduklar� ya�am sahas�d�r.

Halk kesimlerinin �nemli bir b�l�m� ise �klan�n ahlaks�zl�klar�n�n boyutunu tam anlam� ile bilmemesine ra�men- bu durumdan �ok rahats�z olmakta, ancak bu klan�n neden oldu�u �arp�kl�klara nas�l engel olabilece�ini ve bunlar� ne �ekilde ortadan kald�r�labilece�ini bilememektedir. Klanla ve klan felsefesi ile m�cadele etmenin, tek yolu Kuran ahlak�n�n insanlar aras�nda yayg�nla�mas�d�r. Bunun i�inde d�nyaya �slam dinini ve dinin getirdi�i g�zellikleri anlatmak, Kuran ahlak�n� yaymak ve klan felsefesine kar�� fikri bir m�cadele y�r�tmek gerekmektedir. Bu �erefli sorumlulu�a sahip ��kan ki�iler, klan teorisyenlerinin kurdu�u din ahlak�n�n d���nda bir d�nyay� Kuran��n rehberli�inde ortadan kald�racaklard�r.

Sonu�


Buraya kadar a��klad���m�z ger�ekler kar��s�nda, t�m dindar ve vatansever insanlara �nemli g�revler d��mektedir. Klan �yeleri nas�l k�t�l�kte i� birli�i yap�yorlarsa, iyili�in ve g�zel ahlak�n savunucular� da i� birli�i yapmaya mecburdurlar. Ahlaks�zl���n yayg�nla�mas�, t�m toplumu i�ine alan bir ��r�meye neden olur. Bu ��r�me er veya ge� herkese zarar verebilir. B�yle bir tehlikeye kar�� el birli�i ile fikri m�cadele edilmesi gerekir. Allah bir ayetinde, iyilerin ittifak olmalar� gerekti�ini �u �ekilde bildirmi�tir: ��nkar edenler birbirlerinin velileridir. E�er siz bunu yapmazsan�z (birbirinize yard�m etmez ve dost olmazsan�z) yery�z�nde bir fitne ve b�y�k bir bozgunculuk (fesat) olur.� (Enfal Suresi, 73)

Ayr�ca Allah, k�t�l��� �rg�tleyenlerin Kendisine zarar veremeyece�ini ve sonlar�n�n ac�kl� bir azap oldu�unu bildirdi�i ayetlerde samimi, d�r�st ve Kuran ahlak�n� yayg�nla�t�rmaya �al��an m�minleri ��yle m�jdelemi�tir:
�... Ben�den korkun. K�f�rde �b�y�k �aba harcayanlar� seni �zmesin. ��nk� onlar, Allah�a hi�bir �eyle zarar veremezler. Allah, onlar� ahirette pay sahibi k�lmamay� ister. Onlar i�in b�y�k bir azab vard�r. Onlar, imana kar��l�k k�fr� sat�n alanlard�r. Onlar, Allah�a hi�bir �eyle zarar veremezler. Onlar i�in ac�kl� bir azab vard�r. O k�fre sapanlar, kendilerine tan�d���m�z s�reyi sak�n kendileri i�in hay�rl� sanmas�nlar, Biz onlara, ancak g�nahlar� daha da arts�n, diye s�re vermekteyiz. Onlar i�in a�a��lat�c� bir azab vard�r.� (Al-i �mran Suresi, 175�178)










�zg�rl�k, hemen hemen her toplum ve ideolojiden ki�inin hemfikir oldu�u ve savundu�u bir kavramd�r. �nsanl�k tarihindeki �at��malar�n, sava�lar�n �o�undaki ama�, �zg�rl��� kazanmak olmu�tur.
Bat� d���ncesinin �zg�rl��e verdi�i anlam� ��yle �zetleyebiliriz: �zg�rl�k, insana, di�er insanlar (toplum) ya da devlet -veya ba�ka herhangi bir kurum- taraf�ndan hi�bir k�s�tlama ve bask� yap�lmamas�d�r.Bug�n Bat� toplumlar�n�n i�inde bulunduklar� toplumsal yap�, modern Bat� felsefesi taraf�ndan tarifi yap�lan "�zg�rl�k" kavram�n�n, insan�n kurtulu�unu sa�lamad���n� g�stermektedir.



Okullarda, bilimsel kaynaklarda ve bir k�s�m medyada, teori ispatlanm�� bir ger�ek gibi sunulmakta, pek �ok insan da bu nedenle evrimi hi� sorgulamadan kabul etmektedir. Oysa her ge�en g�n geli�en, paleoantropoloji, antropoloji ve mikrobiyoloji gibi bilim dallar�, s�z�n� etti�imiz yayg�n inan���n aksine, evrim teorisini s�rekli yalanlamaktad�rlar. Evrimi ispatlamak i�in 150 y�ld�r aral�ks�z s�rd�r�len �al��malar, teoriyi ��r�tmekten ba�ka bir sonuca varamam��lard�r.
Bu ger�e�e ra�men, evrim teorisinin bu denli yayg�n bir bi�imde savunulmas� ve insanlara empoze edilmesinin tek nedeni ise, teorinin ideolojik y�n�d�r.