OSMANLI YAHUD´┐ŻLER´┐Ż
Cahiliye Toplumunda Y´┐ŻNET´┐ŻC´┐Ż KARAKTER´┐Ż
S´┐Żper G´┐Ż´┐Żl´┐Ż Malzeme Elde Etme Yolunda Yeni Aray´┐Ż´┐Żlar: ´┐Żr´┐Żmcek Ipe´┐Żi ´┐Żreten Ke´┐Żiler

Etraf´┐Żn´┐Żzdaki Her´┐Żey Gibi Asl´┐Żnda Siz de Molek´┐Żllerden Olu´┐Żuyorsunuz!
D´┐Żnyay´┐Ż Kana Bulayan iki Siyasi G´┐Żc´┐Żn Benzerlikleri S´┐ŻYON´┐ŻZM ve HA´┐ŻLILAR
Bilimin Rotasi Do´┐Żru ´┐Żizilmelidir
DO´┐ŻA ve TEKNOLOJ´┐Ż

Kuran'da Kadina Verilen ´┐Żnem
Kibris'ta D´┐Żn´┐Żm Noktasi
Atomdaki Tasar´┐Żm´┐Żn A´┐Żt´┐Ż´┐Ż´┐Ż Yeni Ufuk: ´┐Żletken Plastikler
Ka´┐Ż´┐Żn´┐Żlmaz Ger´┐Żekler Ya´┐Żl´┐Żl´┐Żk ve ´┐Żl´┐Żm

www.harunyahya.org

Ara´┐Żt´┐Żrma'dan



0

Say´┐Ż 9 (Temmuz 2002)

K´┐Żk Say´┐Ż 9 (Temmuz 2002)
( 19.09.2002 06:38 )
P2, ´┐Żtalya'n´┐Żn ´┐Żst d´┐Żzey y´┐Żneticilerinin b´┐Ży´┐Żk bir b´┐Żl´┐Żm´┐Żn´┐Ż i´┐Żinde bar´┐Żnd´┐Żran bir mason locas´┐Żyd´┐Ż. Ku´┐Żkusuz bu ger´┐Że´┐Żin
ortaya ´┐Ż´┐Żkmas´┐Ż t´┐Żm ´┐Żtalya'y´┐Ż ´┐Żoka soktu. Ara´┐Żt´┐Żrmalar locan´┐Żn
devlet y´┐Żnetiminde b´┐Ży´┐Żk rol oynad´┐Ż´┐Ż´┐Żn´┐Ż, ayr´┐Żca ´┐Żtalya'n´┐Żn bitmek-t´┐Żkenmek bilmeyen yolsuzluk olaylar´┐Żnda da b´┐Ży´┐Żk etkisi
oldu´┐Żunu ortaya ´┐Ż´┐Żkard´┐Ż.
Devam´┐Ż | Say´┐Ż 9 (Temmuz 2002)

( 19.09.2002 06:32 )
Zay´┐Żf ve kal´┐Żtsal y´┐Żnden hasta olan insanlara kar´┐Ż´┐Ż uygulanacak ´┐Ż´┐Żz´┐Żm, Darwin'in ´┐Żnerdi´┐Żi gibi onlar´┐Ż birer hayvan gii'sterilize etmek de´┐Żil, ´┐Żefkat ve merhmet prensipleri gere´┐Żince tedavi etmek, korumak olmal´┐Żd´┐Żr.
Devam´┐Ż | Say´┐Ż 9 (Temmuz 2002)

( 19.09.2002 06:31 )
E´┐Żer gereken ´┐Żnlemler al´┐Żnmaz ve k´┐Żkl´┐Ż ´┐Ż´┐Żz´┐Żmler uygulamaya ge´┐Żirilmezse, 21. y´┐Żzy´┐Żlda da ayn´┐Ż 20. y´┐Żzy´┐Żlda oldu´┐Żu gibi ´┐Żiddet ve ter´┐Żr devam edecektir. Bunun i´┐Żin ter´┐Żrle fikri m´┐Żcadelenin ´┐Żok b´┐Ży´┐Żk bir h´┐Żzla ve ´┐Żok geni´┐Ż kitleleri kapsayacak ´┐Żekilde ba´┐Żlat´┐Żlmas´┐Ż gerekmektedir.
Devam´┐Ż | Say´┐Ż 9 (Temmuz 2002)

( 19.09.2002 06:29 )
Ba´┐Żta ABD olmak ´┐Żzere, b´┐Żt´┐Żn d´┐Żnyada ´┐Żslam'a kar´┐Ż´┐Ż duyulan yak´┐Żnl´┐Żk g´┐Żn ge´┐Żtik´┐Że artmaktad´┐Żr. Ya´┐Żan´┐Żlan her bir olay ´┐Żok daha ´┐Żnemli ve b´┐Ży´┐Żk geli´┐Żmelere arac´┐Ż olmakta, M´┐Żsl´┐Żmanlar´┐Żn as´┐Żrlard´┐Żr bekledikleri kutlu d´┐Żnemin yakla´┐Żt´┐Ż´┐Ż´┐Żn´┐Ż m´┐Żjdelemektedir.
Devam´┐Ż | Say´┐Ż 9 (Temmuz 2002)

( 19.09.2002 06:25 )
4 Haziran 1989 tarihi, kom´┐Żnist ´┐Żin'in vah´┐Żetine t´┐Żm d´┐Żnyan´┐Żn bir kez daha tan´┐Żk oldu´┐Żu bir g´┐Żn oldu. Pekin'in ´┐Żnl´┐Ż Tiananmen Meydan´┐Ż'nda daha fazla demokrasi ve daha fazla ´┐Żzg´┐Żrl´┐Żk i´┐Żin
g´┐Żsteriler yapan ´┐Żniversite ´┐Ż´┐Żrencileri kar´┐Ż´┐Żlar´┐Żnda kendi devletlerinin ordusunu buldular.
Devam´┐Ż | Say´┐Ż 9 (Temmuz 2002)

( 19.09.2002 06:22 )
20. y´┐Żzy´┐Żlda, art´┐Żk ´┐Żn´┐Żnde engel kalmad´┐Ż´┐Ż´┐Żn´┐Ż d´┐Ż´┐Ż´┐Żnen masonluk, siyasi komplolarla, devrim haz´┐Żrl´┐Żklar´┐Żyla, ayaklanma k´┐Ż´┐Żk´┐Żrtmalar´┐Żyla u´┐Żra´┐Żmaktan ziyade, kendi felsefesini toplumlara yayma yolunu se´┐Żmi´┐Żtir. Masonlu´┐Żun, materyalizm, h´┐Żmanizm ve evrimcilik kavramlar´┐Żyla ´┐Żzetlenebilecek felsefesi,
bilim, sanat, medya, edebiyat, m´┐Żzik ve her t´┐Żrl´┐Ż pop´┐Żler k´┐Żlt´┐Żr arac´┐Żl´┐Ż´┐Ż´┐Żyla kitlelere yay´┐Żlm´┐Ż´┐Żt´┐Żr.
Devam´┐Ż | Say´┐Ż 9 (Temmuz 2002)

( 19.09.2002 06:19 )
´┐Żslam kaynaklar´┐Żnda, d´┐Żnyan´┐Żn son d´┐Żnemlerinlerde, aralar´┐Żnda
Mesih'in ortaya ´┐Ż´┐Żk´┐Ż´┐Ż´┐Ż da dahil olmak ´┐Żzere son derece b´┐Ży´┐Żk
olaylar´┐Żn ya´┐Żanaca´┐Ż´┐Ż anlat´┐Żl´┐Żr. Bu zaman dilimi, k´┐Żyametten k´┐Żsa
bir s´┐Żre ´┐Żncedir ve "ahir zaman" (son zaman) diye adland´┐Żr´┐Żl´┐Żr. Ahir zamanda neler ya´┐Żanaca´┐Ż´┐Ż Peygamberimiz (sav)'in hadislerinde ayr´┐Żnt´┐Żlar´┐Żyla tarif edilmektedir.
Devam´┐Ż | Say´┐Ż 9 (Temmuz 2002)

( 19.09.2002 06:17 )
Unutmay´┐Żn ki, siz bu sat´┐Żrlar´┐Ż okurken Filistin’de ya´┐Żayan ve topraklar´┐Żn´┐Ż terk etmemek i´┐Żin b´┐Ży´┐Żk bir m´┐Żcadele veren binlerce zay´┐Żf b´┐Żrak´┐Żlm´┐Ż´┐Ż insan´┐Żn m´┐Żcadelesi, t´┐Żm ´┐Żiddeti ile devam ediyor. Belki i´┐Żgalci ´┐Żsrail kuvvetleri Filistin kentlerini veya m´┐Żlteci kamplar´┐Żn´┐Ż bombal´┐Żyor olacaklar.
Devam´┐Ż | Say´┐Ż 9 (Temmuz 2002)

( 19.09.2002 06:15 )
Harun Yahya'n´┐Żn gerek ´┐Żlkemiz gerekse t´┐Żm d´┐Żnyada b´┐Ży´┐Żk bir h´┐Żzla devam etmekte olan hizmetlerinin son halkalar´┐Żndan biri yeni a´┐Ż´┐Żlan bir internet sitesi. www.ahirzaman.net.
Harun Yahya, 200'e yak´┐Żn kitab´┐Ż, 30'u a´┐Żk´┐Żn internet sitesiyle ger´┐Żek bir hizmet insan´┐Żd´┐Żr. Bu ay d´┐Żnya ´┐Żap´┐Żnda d´┐Żrt bir k´┐Żtaya yay´┐Żlan bu hizmet a´┐Żk´┐Żn´┐Żn son halkas´┐Ż olan ahirzaman.net' den bahsedece´┐Żiz.
Devam´┐Ż | Say´┐Ż 9 (Temmuz 2002)

( 19.09.2002 06:07 )
H´┐Żcrenin temelindeki atomlar´┐Żn i´┐Żindeki proton ve n´┐Żtronlar´┐Żn ve bunlar´┐Żn da i´┐Żindeki kuarklar´┐Żn mekanizmalar´┐Żndaki ´┐Żst´┐Żn yarat´┐Żl´┐Ż´┐Ż, inan´┐Żl´┐Ż olsun ya da olmas´┐Żn herkesi hayrete d´┐Ż´┐Ż´┐Żrecek bir m´┐Żkemmelliktedir.
Devam´┐Ż | Say´┐Ż 9 (Temmuz 2002)

( 19.09.2002 06:05 )
Bosna'da ya´┐Żanan felaketlerin ba´┐Ż mimar´┐Ż kalbinin derinliklerinde T´┐Żrk ve ´┐Żslam d´┐Ż´┐Żmanl´┐Ż´┐Ż´┐Ż yatan fa´┐Żist S´┐Żrp Milliyet´┐Żili´┐Żidir. Bu paganist ideolojinin ve benzerlerinin ortadan kalkmas´┐Ż ancak Kuran ahlak´┐Żn´┐Żn evrensel boyutta benimsenmesiyle sa´┐Żlanabilir.
Devam´┐Ż | Say´┐Ż 9 (Temmuz 2002)

( 19.09.2002 06:01 )
´┐Żman sahbi olan insan, t´┐Żm hayat´┐Żn´┐Ż Allah'´┐Żn r´┐Żzas´┐Żn´┐Ż kazanmak i´┐Żin ´┐Żal´┐Ż´┐Żarak ge´┐Żirir. Allah'a teslim olman´┐Żn huzuru sayesinde de d´┐Żnyan´┐Żn t´┐Żm korku ve h´┐Żz´┐Żnlerinde kurtulur ve sonsuz bir mutluluk yurdu olan cenneti kazanmay´┐Ż umabilir.
Devam´┐Ż | Say´┐Ż 9 (Temmuz 2002)

( 19.09.2002 05:59 )
´┐Żirke dayal´┐Ż romantik sevgi anlay´┐Ż´┐Ż´┐Ż, toplumda, “a´┐Żk”, “romantizm”, “saf ve temiz duygular” vb. ´┐Żeklinde masum g´┐Żsterilmeye ´┐Żal´┐Ż´┐Ż´┐Żl´┐Żr, hatta y´┐Żceltilip te´┐Żvik edilir. ´┐Żzellikle gen´┐Ż ya´┐Żtaki insanlar´┐Ż etkisine alan bu romantizm telkini ak´┐Żl ve ´┐Żuurun geli´┐Żmesinienngelledi´┐Żi i´┐Żin, dinden, imandan, yarat´┐Żl´┐Ż´┐Ż ama´┐Żlar´┐Żndan haberleri olmayan, Allah’´┐Ż unutmu´┐Ż, Allah sevgisini, Allah korkusunu bilmeyen, sirki do´┐Żal bir davran´┐Ż´┐Ż, bir ya´┐Żam tar´┐Żz´┐Ż haline getirmi´┐Ż nesiller ortaya ´┐Ż´┐Żkmaktad´┐Żr.
Devam´┐Ż | Say´┐Ż 9 (Temmuz 2002)


0






´┐Żzg´┐Żrl´┐Żk, hemen hemen her toplum ve ideolojiden ki´┐Żinin hemfikir oldu´┐Żu ve savundu´┐Żu bir kavramd´┐Żr. ´┐Żnsanl´┐Żk tarihindeki ´┐Żat´┐Ż´┐Żmalar´┐Żn, sava´┐Żlar´┐Żn ´┐Żo´┐Żundaki ama´┐Ż, ´┐Żzg´┐Żrl´┐Ż´┐Ż´┐Ż kazanmak olmu´┐Żtur.
Bat´┐Ż d´┐Ż´┐Ż´┐Żncesinin ´┐Żzg´┐Żrl´┐Ż´┐Że verdi´┐Żi anlam´┐Ż ´┐Ż´┐Żyle ´┐Żzetleyebiliriz: ´┐Żzg´┐Żrl´┐Żk, insana, di´┐Żer insanlar (toplum) ya da devlet -veya ba´┐Żka herhangi bir kurum- taraf´┐Żndan hi´┐Żbir k´┐Żs´┐Żtlama ve bask´┐Ż yap´┐Żlmamas´┐Żd´┐Żr.Bug´┐Żn Bat´┐Ż toplumlar´┐Żn´┐Żn i´┐Żinde bulunduklar´┐Ż toplumsal yap´┐Ż, modern Bat´┐Ż felsefesi taraf´┐Żndan tarifi yap´┐Żlan "´┐Żzg´┐Żrl´┐Żk" kavram´┐Żn´┐Żn, insan´┐Żn kurtulu´┐Żunu sa´┐Żlamad´┐Ż´┐Ż´┐Żn´┐Ż g´┐Żstermektedir.



Okullarda, bilimsel kaynaklarda ve bir k´┐Żs´┐Żm medyada, teori ispatlanm´┐Ż´┐Ż bir ger´┐Żek gibi sunulmakta, pek ´┐Żok insan da bu nedenle evrimi hi´┐Ż sorgulamadan kabul etmektedir. Oysa her ge´┐Żen g´┐Żn geli´┐Żen, paleoantropoloji, antropoloji ve mikrobiyoloji gibi bilim dallar´┐Ż, s´┐Żz´┐Żn´┐Ż etti´┐Żimiz yayg´┐Żn inan´┐Ż´┐Ż´┐Żn aksine, evrim teorisini s´┐Żrekli yalanlamaktad´┐Żrlar. Evrimi ispatlamak i´┐Żin 150 y´┐Żld´┐Żr aral´┐Żks´┐Żz s´┐Żrd´┐Żr´┐Żlen ´┐Żal´┐Ż´┐Żmalar, teoriyi ´┐Ż´┐Żr´┐Żtmekten ba´┐Żka bir sonuca varamam´┐Ż´┐Żlard´┐Żr.
Bu ger´┐Że´┐Że ra´┐Żmen, evrim teorisinin bu denli yayg´┐Żn bir bi´┐Żimde savunulmas´┐Ż ve insanlara empoze edilmesinin tek nedeni ise, teorinin ideolojik y´┐Żn´┐Żd´┐Żr.