Bundan 20 y�l �nce "�slam D�nyas�"ndan, Ortodoks d�nyas�ndan veya H�ristiyan medeniyetinden s�z edilemezdi, ��nk� bu medeniyetler So�uk Sava�'�n yapay ideolojik kamplar�na b�l�nm��lerdi. Bug�n ise bu medeniyetler belirleyici duruma gelmi�lerdir. Ve bu durum bizlere tarihin �nemli bir d�n�m noktas�nda oldu�umuzu a��k�a g�sterir. Din ahlak�na kar�� as�rlard�r y�r�t�len organize m�cadele bo�a ��km��t�r. �n�m�zdeki y�zy�l �slam ahlak ve medeniyetinin yery�z�ne hakim oldu�u y�zy�l olacakt�r. Allah, vahyetti�i �slam dini ile insanlara nurunu indirmi�tir. �nkarc�lar ise bu nuru a��zlar�yla, yani bat�l s�zleri, telkinleri, propagandalar� ve felsefeleriyle s�nd�rmek isterler. Ancak Allah sonunda nurunu tamamlayacak, yani din ahlak�n� d�nyaya egemen k�lacakt�r. (En do�rusunu Allah bilir.)
Ge�en say�m�zda oldu�u gibi bu say�m�zda da �slam d�nyas�n�n huzur ve mutlulu�u i�in �slam Birli�i'nin tek �are oldu�una dikkat �ekiliyor. "�slam �lkelerinde Ekonomik G��lenme Nas�l Sa�lan�r?" ba�l�kl� makalede bu �nemli konuya vurgular yap�l�yor. Bu yaz�lar�n �slam d�nyas�n�n uyan���na, birlik ve beraberlik ruhunun geli�mesine vesile olmas�n� �mid ediyoruz.
Sultan Abdulhamid'in Siyonistlerle ve Masonlarla M�cadelesi, Atalar�n Dinine Ba�l�l�k, Sapk�n Uzakdo�u Dinleri, �hti�aml� Bir Medeniyetin Yeniden �n�as�, A��r� Savunma Giderlerinin D���nd�rd�kleri ve Osmanl� �mparatorlu�u'nda Millet Sistemi bu say�da yeralan konular aras�nda.
Ekim say�s�nda "20. Y�zy�l�n Kanl� Tarihi" ve "2. D�nya Sava�� ve Fa�izm" belgeselleri hediye ediliyor. Dinsiz ideolojilerin d�nyay� nas�l a�l�k, karanl�k, yoksulluk ve �l�me s�r�kledi�ine bir kez daha �ahit olacaks�n�z.
�zg�rl�k, hemen hemen her
toplum ve ideolojiden ki�inin hemfikir oldu�u ve savundu�u bir kavramd�r.
�nsanl�k tarihindeki �at��malar�n, sava�lar�n �o�undaki ama�, �zg�rl���
kazanmak olmu�tur.
Bat� d���ncesinin �zg�rl��e verdi�i anlam� ��yle �zetleyebiliriz:
�zg�rl�k, insana, di�er insanlar (toplum) ya da devlet -veya ba�ka
herhangi bir kurum- taraf�ndan hi�bir k�s�tlama ve bask� yap�lmamas�d�r.Bug�n
Bat� toplumlar�n�n i�inde bulunduklar� toplumsal yap�, modern Bat�
felsefesi taraf�ndan tarifi yap�lan "�zg�rl�k" kavram�n�n,
insan�n kurtulu�unu sa�lamad���n� g�stermektedir.
Okullarda, bilimsel kaynaklarda ve bir k�s�m medyada, teori ispatlanm��
bir ger�ek gibi sunulmakta, pek �ok insan da bu nedenle evrimi hi�
sorgulamadan kabul etmektedir. Oysa her ge�en g�n geli�en, paleoantropoloji,
antropoloji ve mikrobiyoloji gibi bilim dallar�, s�z�n� etti�imiz
yayg�n inan���n aksine, evrim teorisini s�rekli yalanlamaktad�rlar.
Evrimi ispatlamak i�in 150 y�ld�r aral�ks�z s�rd�r�len �al��malar,
teoriyi ��r�tmekten ba�ka bir sonuca varamam��lard�r.
Bu ger�e�e ra�men, evrim teorisinin bu denli yayg�n bir bi�imde
savunulmas� ve insanlara empoze edilmesinin tek nedeni ise, teorinin
ideolojik y�n�d�r.